Friday, August 10, 2012

SD2 : JOM KURUS, SEKSI DAN MEWAH - BONUS 4-5 ANGKA

Dalam dunia ni aper yang mustahil..semua tak mustahil kan..? tapi hendaklah diikuti dengan usaha dan kesungguhan..sebab kita dilahirkan di dunia nie untuk meneroka segala macam benda.. kita sendiri yang mencorakkan diri kita sama ada nak menjadi seorang yang BERJAYA ataupun seorang yang GAGAL!!


Untuk menjadi orang yang berjaya.. anda mestilah merebut segala peluang yang ada di depan mata... jangan tunggu lama untuk berfikir.. dan jangan sesekali mengabaikan peluang itu..

saya bagi contoh..cuber bayangkan kalau saya still tak join bisness nie... saya pasti kat tempat yang lamer kan? peluang ada depan mata nie.. tapi saya kata...emmm nak fikir dulu la... adakah dengan berfikir tue akan jadi apa2...? TIDAK...


Peluang depan mata... saya pulak buat la memacam alasan.. "boleh ker aku buat?".." aku mane ader kawan cam dia"... ishhh! aku ni student...clerk...surirumah... income tak tetap..modal tak der...boleh ker? kalau saya berfikiran macam nie... agak-agak dapat ker saya income macam sekarang?...TIDAK...


Segala perasaan di atas hendaklah kita buang jauh2... jangan ada sekelumit pun perasaan macam tue.. kita kena fikir POSITIF!... ingat yer kita kena ambil risiko untuk jadi yang terbaik...


Sebab itulah saya ambil keputusan untuk join bisness nie.. Bila saya dah melangkah ke dalam bisness nie.. saya dah tak toleh ke belakang lagi.. Tujuan utama saya sekarang untuk meningkatkan pendapatan keluarga.


Rules dia sangat senang... JUST FOLLOW THE LEADER.... kalau anda pahatkan ayat nie dalam hati... saya gerenti anda akan berjaya... dan anda juga kena follow orang yang dah berjaya di dalam bidang nie... buat aper nak follow orang yang tak berjaya kan?? Org yg macam tu la yg slalu komplen macam2 .. Die tak berjaya, nak pengaruh org lain supaya GAGAL plak ..


So bakal2 bisnes women diluar sana.. marilah kita bersama-sama membantu pendapatan seisi rumah kita dan juga membantu meringankan beban para-para suami. Disamping "cost of living" yang sangat tinggi sekarang nie.. tentu suami anda sangat menghargai titik peluh anda membantunya... yelah bak kater orang ringan sama dijinjing... berat sama dipikul...

Aper lagi... jom kita ubah hidup kita dan menggapai impian bersama... Just follow.. tak susah... saya jamin anda tak kan kecewa...!


Contact myra hari ini juga untuk mengubah hidup kita ..




Mobile: 0133242088 atau whatapps 0173352584 miera.

Email: mamakhalisshoppe@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...